måndag 8 september 2008

Tillbaks till NAN

Nu är vi åter tillbaks på vanliga modersmjölksersättningen NAN. Profylac verkade inte hjälpa, mer stjälpa, så BVC-sköterskan tyckte som vi att vi försöker ett tag till med NAN och ser om det blir skillnad framöver när Ida blir lite större.

Var en tur till IKEA efter BVC-besöket. Allt gick väldigt bra, Ida sov större delen av tiden och Emmis skötte sig exemplariskt. Vi åt en lunch på IKEAS resturang och så shoppade vi. Hittade en matta jag varit sugen på hur länge som helst men som tidigare kostat för mycket...nu reade dom ut den för 99 kr! Lite svårigheter med att få med sig allt inkl barnvagn, men jag fixade det genom att ta en sådan där "lastvagn" som finns på IKEA som man använder för stora paket. På den körde jag upp barnvagnen, sköt mattan under barnvagnen och la saker runtomkring där det fanns plats. Det var inte snyggt, men praktiskt!!

Så några bonusbilder på mina tjejjisar:





Emmi har fått sin ID-bricka och är stolt





Ida visar upp sin finaste min

Inga kommentarer: