lördag 23 augusti 2008

Dumt

Nu sitter jag här ännu en sen kväll då jag egentligen borde lägga mig och sova för att ladda batterierna. Hur ska man egentligen prioritera, lite egentid eller lite extra sömn?

Emmis kom i säng vid 19-tiden, somnade efter mycket babblande och tjoande runt 20-tiden. Ida fick jag i säng strax före kl 21 och har sedan dess har jag varit duktig och grejat med hallen för att fixa iordning den så den ser bättre ut. Ett tips är att inte ge sig på tapetsering när man är ensam, gravid, illamående och klockan är runt 22 när man börjar...haha. Då kan ni tänka er hur det ser ut nu... Det ska nu spacklas, målas och en läcker anslagstavla ska upp, hoppas det blir lika bra i verkligheten som i mitt huvud.

Idas rum börjar ta form mer och mer. Per har kämpat så stor del av dagen som möjligt idag med att göra det klart för spackling...sedan är det slipning och tapetsering, upp med nya lister, måla tak...ojj ojj ojj vad här ska grejas!

Inga kommentarer: