lördag 30 augusti 2008

Utekväll

Ikväll var vi och hälsade på på syrran Linas tomt där det nybyggda huset nu står på plats och väntar på att göras iordning inuti så att Lina och hennes familj kan flytta in där om lite drygt en månad.

Var en jättetrevlig kväll, men jag funderar på att skaffa löplina till fröken Emmi...hon var överallt hela tiden och förflyttade sig (oavsett terräng) stora avstånd på mycket kort tid. Mest intressant var där det rann vatten. Som en extra bonus lärde Lina henne att man kunde dricka vattnet, haha! Det är så otroligt lätt att lära barn "fel" saker, jag lär mig hela tiden vad jag ska och inte ska visa Emmi...saker och är charmiga kan lätt bli irriterande efter ett antal gånger. (No hard feelings btw, Lina! )

Nej, nu är klockan snart halv tolv på natten och jag ska lägga mig. Gonatt gonatt!

1 kommentar:

Lina sa...

Vad har man mostrar till då?! Du hittar säkert på nåt bra sätt att ge igen om sisådär ett år;-)